hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گرگان

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گرگان

سرهنگ"علی تجری" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت جمع آوري قليان و برخورد با صنوف متخلف در دستور كار ماموران انتظامي اين فرماندهي و پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  کلانتری 15 در راستاي اجراي اين طرح پس از هماهنگي با مرجع قضائي 3 واحد  قهوه خانه متخلف را مهروموم و تعداد 37 جام قليان جمع‌آوري کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح ها در شهرستان خاطرنشان کرد: متصدیان این واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در گرگان 

 سرهنگ "علی تجری" اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزايش امنيت، آسايش وآرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان گرگان در 7 روز گذشته به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: دستگیری 33 نفر افراد سارق در حین سرقت و اعتراف به 10  فقره سرقت توسط سارق دستگیر شده، دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر و 27 معتاد متجاهر و کشف 3کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر و 6 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از نتایج اقدامات پلیس شهرستان در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بوده است.
سرهنگ تجری افزود: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف 40 دستگاه خودرو و 11 دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر دستاوردهای ماموران انتظامی شهرستان گرگان مي باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت جتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید نمود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد